Szukamy wykonawców do współpracy przy termomodernizacjach w systemie one stop shop.

Aby poznać zasady prowadzenia termomodernizacji w systemie one stop shop kliknij TUTAJ

Na tej stronie zapoznaj się z wymaganiami, korzyściami i kosztami. Na dole strony znajdziesz wytyczne odnośnie dalszych kroków. 

Wymagania wobec firm zainteresowanych współpracą i termomodernizacjami one stop shop

Zapraszamy do współpracy firmy audytorskie, architektoniczne, projektowe, budowlane, instalacyjne, które prowadzą aktywną działalność co najmniej od roku. Decyduje data wpisu do właściwej ewidencji działalności gospodarczej lub innego właściwego rejestru, na przykład Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.

Liczy się nie wielkość firmy, tylko rzetelność, dobra opinia, umiejętności.

W projektach typu one stop shop jest miejsce zarówno na

  • średnie przedsiębiorstwa, które zatrudniają mniej niż 250 pracowników

jak i na

  • małe przedsiębiorstwa, zatrudniające mniej niż 50 pracowników

a przede wszystkim na 

  • mikroprzedsiębiorstwa, które zatrudniają do 10 pracowników.

Istotne, aby firma chciała rozwinąć się, szukała wsparcia w tym zakresie oraz nie obawiała się nowych wyzwań. Liczymy na współpracę i zaufanie. Weryfikujemy firmy, aby je poznać i właściwie przygotować, czyli aby im pomóc w prawidłowej realizacji termomodernizacji według standardów one stop shop.

 

Lista branż, które powinny reprezentować firmy realizujące z nami projekty PTM one stop shop

W termomodernizacjach przydatne są ekipy ociepleniowe oraz instalacyjne, włączając w ten zakres montaż kolektorów, odnawialnych źródeł energii, systemy inteligentnym zarządzaniem budynkiem i szereg innych specjalizacji. 

Jeśli Państwa firma prowadzi działalność w którymś z zaprezentowanych poniżej obszarów - będziemy wdzięczni za kontakt. 

Poniżej podajemy kody PKD wraz z opisami. Więcej szczegółów na temat tego, co konkretnie kryje się pod danym hasłem można znaleźć w rządowym serwisie informacyjnym dla przedsiębiorców www.biznes.gov.pl

  • 71.11.Z – Działalność w zakresie architektury
  • 71.12.Z – Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne,
  • 71.20.B – Pozostałe badania i analizy techniczne,
  • 43.29.Z – Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych
  • 43.99.Z – Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 43.39.Z – Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych
  • 43.32.Z – Zakładanie stolarki budowlanej
  • 43.31.Z – Tynkowanie
  • 43.34.Z – Malowanie i szklenie
  • 43.22.Z - Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych
  • 43.21.Z – Wykonywanie instalacji elektrycznych
  • 43.91.Z – Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych

                                          

mini_pvproductions1.jpg
www.freepik.com

 

W realizacji termomodernizacji niezbędni bywają specjaliści z bardzo wielu dziedzin. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje doświadczenia i umiejętności są przydatne, pobierz listę takich zawodów opracowaną na podstawie Klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy z dnia 7 sierpnia 2014 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 227).


Twoje korzyści i zyski

Przygotowanie firmy do realizacji PTM one stop shop może zająć od jednego do nawet kilku miesięcy. Wszystko zależy od jej wielkości, problemów, wyzwań. Do każdego podchodzimy indywidualnie. Chcemy wyeksponować atuty i wzmocnić słabsze punkty. Jakie korzyści odniesie Twoja firma, jeśli zdecydujesz się przejść proces certyfikacji? 

1. Otrzymasz certyfikat potwierdzający, iż Twoja firma jest stabilna organizacyjnie oraz pod względem umiejętności i finansów.  Certyfikat wesprze Cię w kontaktach z innymi firmami i klientami. 

2. Wzrośnie finansowalność Twojej firmy. Jest to zdolność bieżącej obsługi zaciągniętych lub też planowanych zobowiązań (leasingi, kredyty, podatki).

Jeśli zajdzie taka konieczność, będziesz mógł skorzystać z dopasowanego do Twoich potrzeb leasingu, dotacji UE, kredytów obrotowych. Otrzymasz pomoc w wyborze odpowiedniego rozwiązania i w sporządzeniu dokumentacji.

3. Przechodząc pełny proces dostosowawczy, firma będzie potrafiła:

  • zorganizować się w celu przedstawienia oferty wspólnej z partnerami biznesowymi,
  • zaplanować harmonogram i bezkolizyjny sposób przeprowadzenia termomodernizacji (PTM),
  • skutecznie porozumiewać się z innymi wykonawcami, aby sprawnie wykonać zlecenie (bez odsetek karnych i opóźnień) – co oznacza większy zysk z projektów,
  • pracować wg ujednoliconych standardów, możliwych do wykorzystanie również w innych zleceniach,
  • realizować usługi pogwarancyjne w określonym standardzie.

4. Inną korzyścią są ułatwienia w prowadzeniu niezbędnego minimum formalizmów. Projekty budowlane często nie zostawiają czasu na takie, wydawać by się mogło, zbędne szczegóły, jak obieg i rozliczanie faktur, ewidencja czasu pracy, regulaminy, dopasowane do potrzeb firmy zasady zatrudniania pracowników itd… A bez tego wszystkiego trudno w bezpieczny dla siebie sposób brać udział w przetargach, czy zamówieniach publicznych. Nasza usługa uzbroi Twoją firmę w już opracowane wzory i formularze, zaś system one stop shop zdejmie z niej większość tego rodzaju obowiązków.

Ale to nie wszystko!

W naszej usłudze firma otrzyma poradę oraz niezbędne dokumenty związane z tymi aspektami jej działalności, które mogą w przyszłości narazić na szwank ją samą oraz wykonywane prace. Może to dotyczyć legalności zatrudnienia, bhp, zakupu narzędzi, rozliczeń efektywności pracowników itp. W każdej firmie są inne problemy. Teraz zostaną one zdiagnozowane i w dużej mierze rozwiązane.

OSS jest współpracą firm, które początkowo nie znają się, ale ucząc się tych samych standardów oraz pracując wg tych samych umów i zasad, poznają się podczas kolejnych, wspólnie realizowanych termomodernizacji. Mogą pomagać sobie, łącznie z wynajmowaniem pracowników w sytuacjach nagłych i wspólną realizacją innych zleceń.

Zdobyty certyfikat porządkuje ich wewnętrzne funkcjonowanie. A obecność wielu innych wykonawców z czasem stanie się podstawą społeczności, przy zachowaniu pełnej autonomii każdego z nich.


Twoje koszty

Przystępując do współpracy z nami i chcąc wykonywać termomodernizacje wg schematu OSS, podpisujesz umowę sekwencyjną, której celem jest certyfikacja Twojej firmy.

Umowa obejmuje pełną weryfikację firmy. Ale nie obawiaj się, jest sekwencyjna, co oznacza, że możesz zrezygnować po każdym etapie. Nie ma ukrytych kosztów, czy opłat za wcześniejsze wypowiedzenie umowy. Realizacja każdej sekwencji buduje korzyści dla Twojej firmy.

Zasada jest prosta i czytelna – uzgadniamy z Tobą zakres prac. Realizujemy je, a z ich efektów wynika  zakres kolejnego etapu. Rozliczamy pierwszy etap, a Ty decydujesz, czy chcesz więcej…

Koszty są proporcjonalne do ilości pracy, która nas czeka. Masz na nie wpływ, możesz negocjować, uzgadniać efekty.


Jak wygląda przygotowanie firm budowlanych do sprawnej pracy w systemie one stop shop? 

Poniższy schemat prezentuje ogólny kształt usługi, którą Państwu oferujemy. Z większą ilością szczegółów można zapoznać się w Regulaminie. Długość procesu przygotowawczego zależy od sprawności firmy i od tego, co jest w niej do zrobienia. 

                                                                                                                          Usługa 5 - schem_blokowy_przygotow_firmy_budowl_04042022.png

                                                                                                                                            

Zdobądź certyfikat one stop shop, aby wykonywać termomodernizacje wg nowej formuły!

Zadzwoń do nas lub napisz. 

Możesz od razu wypełnić Wniosek aplikacyjny (kliknij, wniosek pobierze się automatycznie)

Kontakt do nas:

  • tel. 534 23 23 66 
  • tel. 604 504 353

email: biuro@kot-kompleksowa-obsluga-termomodernizacji.pl